Saturday 16 February 2013

My Diaries

Blogger ni macam diary kan???Betul tak?? Tapi hanya diary tersurat jelar...Diary trsirat no no no...Tapi kadang-kadang terlepas jugak tulis pasal diary trsirat...Itu masa marah jerr...Diary tersirat ade dlm buku aaaa...Jangan baca...Sape yang dh trbaca tu please keep my secret....hehehe...cewahh..ingat tau,jangan nk mengada-ngada baca diary orang..Sekali kena lempang tringat seumur hidupp..Tapi bagus jugak kan kalau baca diary org...dpat tahu apa yang diorang semua nk..Ingat diorang nk bagi ke?JANGAN HARAP!!!!!!!!!!


Cantik tk gambar atas ni??Cantikkan??Saya pon ade diary sebenarnyer tapi saya tkut nk tulis sb lama kelamaan org akan tahu juga..Apa salahnya jika Diary itu disimpan di dalam hati..Ku telah trauma!!

Nak jadikan satu ceritalah,haritu saya pergi sepahkan bilik kakak saya..Sekali saya trnampak satu buku warna hitam coklat ni...Cantik tau!!macam diary lama tapi cantik gila..!!Then,saya bukaklah...saya trnampak isi luahan hati kakak saya..Tetibe kakak saya tiba-tiba muncul masuk dlm bilik..pas2 dia kata ''baca apa tu?''..Sebenrnya dia dh tahu dh sya baca diary dia..Tiba-tib dia kata cmni, ''tu bukan diary akak,tu diary kawan akak..dia jumpa kat rumah usang arwah nenek dia dkt kampung...''mAsa tu lah darah saya berderau..Sampai saya tak boleh tidur..Tak tahulah kakak saya tu saja takutkan saya sbb baca diary dia ataupun tu cerita BETUL!!

No comments:

Post a Comment